Follow my blog with Bloglovin Cu drezina galactică spre Andromeda (IX) - Ironii cotidiene

Formular de contact

 

Cu drezina galactică spre Andromeda (IX)




 Drezina trasă de caii săi de foc mă purta prin spaţiul galactic spre proba următoare, spre încă o încercare a sufletului chinuit de a-şi găsi liniştea eternă şi iubirea astrală irosită. În depărtare se vedea apropiindu-se de noi, un mesager andromedian călare pe pasărea de foc, caracteristică mesagerilor din toată Nebuloasa Andromeda. Mi-a predat mesajul şi, pe dată, pasărea de foc a descris o voltă incandescentă, mesagerul dispărând în alte universuri, acolo unde avea de lăsat mesaje, poate chiar unor suflete îndurerate aflate în căutarea unei iubiri trecute şi nicicând terminate, până la capătul lumii galactice.

Am desfăcut febril mesajul... Acolo scria aşa: „Te vei duce în Marea Ploilor din Constelaţia Andromeda şi vei aduna stele de aur celest. Vei aduna câte vei avea nevoie, în aşa fel încât să te asiguri că, odată aruncate pe Terra, măcar una din ele va atinge inima pereche ce n-a mai devenit întreg. Dacă vei reuşi, proba a doua va fi trecută şi te vei îndrepta spre Proxima Centauri, unde vei primi indicaţiile pentru proba următoare. Dar dacă iubirea ta nu a fost destul de puternică şi vei rata, vei fi condamnat la o călătorie perpetuă, fără linişte, fără odihnă şi cu iubirea pierdută”. Oare câte stele ar trebui să adun şi unde le voi găsi? De unde să le trimit pe Terra şi cum să fac pentru ca una să atingă inima pereche? În mesaj nu era nici o indicaţie şi nici nu aveam cui să cer lămuriri.

Unul din caii de foc ai drezinei înţelese că sunt în impas şi-mi spuse: „Pe planeta Nhada  există un sfinx galactic şi el te poate ajuta”. Fără să stau pe gânduri, am întors drezina şi am pus-o pe direcţia gamma, a planetei Nhada. Un sfinx galactic era ceva necunoscut, dar întâlnirea cu el era singura posibilitate de a trece de proba stelelor de aur celest. Peste câţiva ani-lumină, drezina galactică opri în staţia spaţială a planetei Nhada... În faţa cailor de foc am pus jar din inimă şi lacrima suferinţei, apoi am plecat în căutarea sfinxului. Departe de staţia de drezine spaţiale se deschidea o vale îngustă, iar la capătul ei se zărea ca un fel de templu celest. Am fost convins că acolo trebuie să se afle acel sfinx, cel care mă putea îndruma în dificila probă primită. Ajuns la templu, am urcat treptele sale şi am pătruns înăuntru printr-o poartă de aur celest. Acolo, ferit privirilor, stătea sfinxul... „Suflet hoinar în căutarea iubirii irosite, ce vrei să ştii? Unde se afla Marea Ploilor Stelare, câte stele de aur trebuie să aduni sau cum să atingi cu ele inima iubită? Alege acum!”. Marea Ploilor nu putea să fie necunoscută, aşa că nu de acest răspuns aveam nevoie din partea sfinxului... Câte stele de aur celest să adun? Dacă aş avea răspunsul la întrebarea „cum să atingă stelele inima iubită?”, aş putea să ştiu şi câte dintre ele îmi sunt necesare. Aceasta a fost întrebarea pe care am ales să o pun entităţii enigmatice.

„După ce vei aduna stelele de aur din Marea Ploilor, te vei urca în drezina ta şi vei călători în Universul paralel Terrei. Când vei ajunge acolo, vei căuta Poarta ce face trecerea dintre universuri, o vei deschide şi prin ea vei pătrunde în Universul iubirii tale pierdute. Nimeni n-o să te vadă, pentru că eşti mort, dar tu vei vedea inima pereche şi vei putea presăra asupra ei, ploaia de stele de aur. Apoi să pleci imediat înapoi, altfel Poarta se va închide, iar tu vei rămâne prins între universuri, fără a mai putea scăpa. Iată cheia temporală cu care să deschizi Poarta, dar să nu uiţi că ea deschide doar pentru scurt timp şi o singură dată, apoi dispare. Mergi în căutarea iubirii, suflet îndurerat!”. Apoi sfinxul s-a retras în întunericul templului, iar eu am plecat spre drezina galactică, purtând în suflet cheia temporală de la Poarta dintre universuri.

La ieşirea din templu, pe munţii din jur am zărit o proiecţie minunată: erau scene vii (aşa păreau) dintr-o viaţă pierdută... Inima pereche era acolo şi zâmbea, se mişca şi îmi făcea semn cu mâna ei iubită. Săgeţile durerii mă împungeau peste tot, deşi fericirea privirii mă inundase. Aş fi rămas acolo, dar acele imagini de vis n-au durat decât o clipire din ochiul adorat al inimii pereche ce n-a mai devenit întreg. Apoi, peisajul a redevenit steril, ca sufletul călător ce pierduse iubirea.


Va urma


Total comment

Author

Dragos Gros

0   comentarii

Cancel Reply